Montessorischool Ede

Welkom op de Montessorischool Ede! Een openbare basisschool met 2 locaties in Ede. Een veilige school, een fijne plek in een rustige leeromgeving. Met alle ruimte om samen te spelen, te leren en te ontdekken.

vertrouwen

verantwoordelijkheid

autonomie

Wij zijn trots zijn op de zelfstandigheid van onze kinderen en hun vermogen om zelfsturend te handelen. Autonomie is voor ons een belangrijke waarde. Wij gaan namelijk niet alleen voor ontwikkeling, maar vooral ook voor duurzame ontwikkeling. Zelfstandigheid, zelfsturing en verantwoordelijkheid zijn in dat kader belangrijke doelen. Wij werken op beide locaties met combinatiegroepen. Kinderen van verschillende leeftijden spelen en leren met elkaar, oudere kinderen leren rekening te houden met jongeren en alle kinderen leren om hulp te vragen en hulp te geven. Onze school heeft een veilig klimaat waarin kinderen gezien worden, zichzelf mogen zijn en mee mogen doen.

montessorischool Ede

Uitstekend onderwijs!